نگهداری گربه و آموزش های مربوط به آن

هر آنچه درباره گربه نیاز به آموزش دارید

نگهداری گربه و آموزش های مربوط به آن

هر آنچه درباره گربه نیاز به آموزش دارید

از الف تا ی گربه با شما خواهیم بود از همان زمان فروش گربه تا لحظه لحظه ی زندگی

یادمان نمیرود شما بهترین دوست خانگی تان را انتخاب کرده اید.

کلمات کلیدی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

گربه‌ عضو خانواده‌ گربه‌سانان‌ بوده‌ و حیوانی‌ گوشتخوار می‌باشد. از خصوصیات‌ گربه‌سانان‌ یکی‌ پوشش‌ راه‌راه‌ یا لکه‌ای‌ تیره‌ در زمینه‌ای‌ روشن‌تر بوده‌ که‌ این‌ لکه‌ها و خطوط از هم‌ جدا می‌باشند. خصوصیت‌ دیگر داشتن‌ پوزه‌ کوتاه‌ ودندانهایی‌ است‌ که‌ برای‌ بریدن‌ و پاره‌کردن‌ تخصصی‌ شده‌اند.

گربه‌ اهلی‌ با سگ‌ متفاوت‌ است‌. سگ‌ اجتماعی‌تر و با وفا بوده‌ ولی‌ گربه‌ منزوی‌ و خودخواه‌ می‌باشد. بیش‌ از 100 نژادشناخته‌ شده‌ گربه‌ وجود دارد اگر چه‌ بیشتر گربه‌ها دورگه‌ می‌باشند. گربه‌ها را میتوان‌ در 2 گروه‌ کلی‌ موکوتاه‌ و موبلندتقسیم‌بندی‌ نمود.

هر گربه رفتار خاص خودش را دارد و اجازه می دهد بخشی از بدنش را لمس کنیم با اینحال نیاز است که فردی متخصص در هنگام ماساژ و شست و شوی همراه آن باشد.

ماساژ گربه simoncat.ir/ماساژ-گربه/  (Cat massage) نیز به جهت آشنایی صاحب گربه با نقاط لذت بخش حیوان و همچنین ایجاد حسی جالب و جدید ایجاد شده است .

ماساژ سایمون کت باعث بهبود رابطه گربه با انسان می شود استرس و اضطراب ناشی از حمام را نیز کاهش میدهد و باعث کاهش درد عضلات گربه می شود.

با ماساژ گربه شستشوی simoncat دقیق تر و راحتری خواهیم داشت و احساس رضایت پس از حمام کاملا در چهره مشهود است.

ماساژ دادن گربه

  • ۹۸/۰۶/۲۵
  • zaynab amini

گربه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی